Palla disneyfrierier

 

Ni vet alla supergulliga avancerade frierier som har ett helt musikalnummer inövat?
Såna som vi ser på Youtube och som delas på fejjan emellanåt?
Och alla bara AWWH *cry* IT'S BEAUTIFUL!!!!

.
Varje gång jag ser såna frierier så hoppas jag innerligt i mitt kalla cyniska hjärta,
att paret haft en detaljerad konversation i förväg
och tydligt kommit överens om att de båda faktiskt vill gifta sig.

För om du faktiskt överraskar din partner med ett stort arrangerat frieri som involverar familjen,
eller äger rum på exempelvis julafton eller Disneyland, helt utan förvarning...
Det känns jävligt manipulativt och tvingande.

Hur kan någon människa VÅGA säga nej i ett sådant här frieri?

 

Ok jag grät lite av rördhet men helt ärligt, fy fan vad påtvingande.


Kommentarer
Postat av: Simone

Tror att de som gör sånt här har pratat om bröllop tidigare. Att de vet att båda vill men liksom inte kommit fram till något. Så länge den som blir friad till vill gifta sig så är ju detta ett roligt och fint sätt att bli det på. Hade Linus gjort det så hade jag antagligen bölat som fan haha

Svar: Hahaha jaaa! Om det varit uppe på tapeten innan är det ju naaaaajs!
Melissa

2014-02-21 @ 19:56:54
URL: http://arsenikfika.se
Postat av: Jonas Friberg

känns lite hypnotiserande på något vis

2014-02-23 @ 14:15:48
URL: http://jonasfriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0